30.12.2010

2010 Yılı Azınlık Raporu


2010 yılı kişisel olarak ağır yıkımlar ve derin iç hesaplaşmalarla geçen bir yıl oldu benim için. Bu yüzden olsa gerek bu sene iç burkucu ve hüzünlü seslerin peşinden koşmayı tercih ettim diyebilirim. The National grubunun Hight Violet albümü benim için yılın en iyisiydi. Hight Violet albümü adeta bu buhranlı delikanlıları ortalamanın üstü bir indie-rock grubu kimliğinden sıyrılıp devler ligine terfi ettiren bir manifesto gibiydi. Apartman daireleri arasına sıkışmış şehirli yabancılaşmış insanların hikayelerini dinlerken kendimi o bireylerden biri gibi görüyordum ne zaman Hight Violet şarkıları arasında gezinirken.
Herhangi bir sıralama yapmadan dikkat çeken diğer albümlerin listesi ise şu şekilde;

- Beach Hose " Teen Dream"
- Arcade Fire - The Suburbs
- Cocorosie - Grey Oceans
- Deerhunter - Halcyon Digest
- Blonde Redhead - Penny Sparkle
- Belle And Sebastian - Write About Love
- The Radio Dept.- Clinging To A Scheme
- The Golden Filter - Voluspa
- Caribou - Swim
- Two Door Cinema Club - Tourist History
- Gorillaz - Plastic Beach
- The Drums - The Drums
- Cee Lo Green - The Lady Killer
- Scissor Sisters - Night Work
- Broken Bells - Broken Bells
- Brian Eno - Small Craff On A Milk Sea
- Ariel Pink's Haunted Graffiti - Before Today
- Owen Pallett - Heartland
- Crystal Castles - Crystal Castles II
- Tame Impala - Innerspeaker

Son olarak benim için yılın en güzel süprizlerinden biri Twin Shadow oldu diyebilirim.


Twin Shadow - Slow

The National - Conversation 16


Bookmark and Share

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...