31.12.2011

Love Really Hurts Without You


Turgut Uyar'ın dediği gibi ;

Eylül toparlandı gitti işte
Ekim filanda gider bu gidişle
Tarihe gömülen koca koca atlar
Tarihe gömülür o kadar...

Koskoca bir yıl daha tarihe gömüldü gitti. Geçen bir yılın muhasebesini yapmak bir yana hayatta eğilmeden, büzülmeden, onurlu ve dik yaşamak kadar gurur verici bir şey olmamalı sanırım. Birde hayatında öyküsü yazılabilecek bir kadın varsa ne mutlu sana. Tarihe gömülen bir yılla hesaplaşma kısmına gelirsek sadece şunları yazabilirim ;

Ben birini sevmiyordum. O da beni sevmiyordu.
bir gün bir yerde randevulaştık.
ben gitmedim. O da gelmedi...


The Gadsdens - The Sailor Song

Billy Ocean - Love Really Hurts Without You

Arctic Monkeys - You Know I'm No Good

Emiliana Torrini - White Rabbit

My Brightest Diamond - Tainted Love


0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...