27.07.2011

Şimdiden Bir Hatırasın


Ruhunu ütüsüz ve buruşuk gezdirmeyi sevdiğinden hiçbir zaman yeterince "düzgün insan" olamadı.

Şair Didem Madak'ı kaybettik..(1970- 2011)

"...
şimdiden bir hatırasın
bulutsa, tozsa, uçarsa
bütün (aşklar) paranteze alınsın
rüzgar çanısın, rüzgârın diline dolanırsın
ne bir şarkısın,
ne de dillerde nağme adın
artık bazı şarkılar kadar yarılısın

günler izmarit diplerinde biriksin
o zaman mutlaka bir trenle gelirsin
köpüklerdensin, mavisin, sakinsin
istesen suyun tenine bitişirsin
ellerimi bıraktım, artık buna sana yazsın
içimde iki yaşlı balık varsa,
içimde biri pulsuz, iki balık varsa
biri senden, gelirsen ve yok edersen
bunu yazmak istiyorum sana
sonra postalamak istiyorum
pulsuz bir zarfla
hiçbir mektup artık ikna etmiyor beni hayata

bu kırmızı oyalarla saçlarımda
beyaz bir tülbent gibi kalırsam
tenimde, süzemediğim tortularla
gün olur sararırsa sayfalarda
bıraktım ellerimi, sana bunu yazsın
şimdiden bir hatırlasın

kırık kalplerle süslü bir sayfaysan
camsan, saydamsan, beni kırarsan
simlerimle sevişirim seninle
o süslü sayfaların üzerinde
içimde mutlu iki yıl varsa,
içimde biri simli iki kadın varsa
sen, gelirsen ve yok edersen
bunu yazmak istiyorum sana
sonra postalamak istiyorum
simli bir yılbaşı kartıyla
hiçbir mektup artık beni ikna etmiyor hayata
..."


Tennis - Is It True? (Brenda Lee Cover)

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...