20.12.2013

Eşek Tıraşı


Cem Karaca ve Erkin Koray, saçlarının aşırı dökülmesi yüzünden dazlaklık tehlikesi ile karşı karşıyalar. Doktorlar, her iki şarkıcının da, eğer saçlarını kestirmezlerse, kel kalabileceklerini belirtiler. Cem Karaca konuyla ilgili olarak "Saçlarımı kesmeye kıyamazken tamamını kaybetme tehlikesi beni çok üzdü. Şimdilik buradaki doktorların öğütlerini yerine getiriyorum. Yine de yararlanamazsam, son çare olarak Avrupa'ya gidip saç ekimi yaptıracağım" derken Erkin Koray ise "Tedavi olmaya devam ediyorum. Ancak netice alamamak beni pek üzmeyecektir. Çünkü dış görünüş benim için fazla önem taşımaz" demektedir. Cilt hastalıkları mütehassısı Dr. İsmail Yenigür, saç dökülmelerinde alınacak tedbirlerden birinin, saçları kısa kestirmek olduğunu, böylece tedavinin daha kolaylaşacağını söylemiştir.

"Tercüman Gazetesi, İnci ilavesi, Ağustos 1974"


Erkin Koray - Yağmur

Cem Karaca - Tamirci Çırağı

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...