11.02.2014

Hepimiz Birilerinin Eski Sevgilisiyiz



Gecenin gündüze döndüğü yerde ağaçlar daha taze, yollar daha uzun. Ya tuzundan avuçların, ya toprağın bereketi. Eski ellerim kimbilir nerdeler şimdi? Bu çoğrafyanın en görkemli Tutunamayan'ının dediği gibi ;


Zaman durmuyor, insanlar durmuyor, rüzgâr esiyor yine, sular akıyor...
Saat inadına tik tak,akşam oluyor,sabah oluyor...
ağaçlar bir döküyor yapraklarını, bir çiçek açıyor...
Ben hariç hiçbir şey kalakalmıyor Olric...
Hüzne bulanmadan yaşanmıyor ki Olric......
İlk açılan yaranın bir daha kapanmayacağını,
ilk kopan fırtınanın ömür boyu dinmeyeceğini,
hep ilk olanın ne varsa aniden değiştirivereceğini,
nereden bilebilirdin ki Olric...
Şehirler değiştiriyorum Olric,
"içimden şehirler geçiyor, sen her durakta duruyor, inmiyorsun"lara takılıp kalıyorum...
Şehirler değişiyor Olric, ben değişiyorum,
değiştikçe kanıyorum..


Bombay Bicycle Club - Luna

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...