22.03.2012

Video: Clock Opera "Man Made"


Son dönemlerde en beğendiğim isimlerden bir tanesi İngiliz ekip Clock Opera. Melodik, melankolik, zaman zaman tuhaf bir karanlık hissi veren ve bir o kadar da umut dolu melodiler arasında akıp giden şarkılar yapıyorlar. Debut albümleri ‘Ways To Forget’ 23 Nisan tarihinde Moshi Moshi Records etiketiyle yayınlanıyor. Umarım bu gençler beni yanıltmaz ve 2012 yılının en çok konuşulan isimlerinden biri olurlar.

Finali son dönemin en beğenilen öykücülerinden Ahmet Büke'nin sözleriyle bitirelim. "Kovboyculuk oynarken çocuklara dedim ki: 'Ben Kızılderili olacağım.' Hepsi beni kovalamaya başladı. Ağaca bağlayıp gittiler. Komşumuz Hatçanım teyze birkaç saat sonra gelip kurtardı. Kendi kendime diyorum, ulan bir kızılderili daha olsa beni kurtarırdı, ama herkes kovboy"

Evet tuhaf bir şekilde herkesin kovboy olmaya çalıştığı bir dünyada yaşıyoruz...


Clock Opera - Once And For All

Clock Opera - Belongings


0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...