14.05.2012

Yaşama eşiği


Değişmek için bir adım atmak yeterlidir. Peki, ya değişmek istemiyorsak? O adımı atmaktan korkuyorsak? Her açılan kapının ötesinde bizi tehdit eden şeyler varsa? İçimizden bir ses, her şeyin bir giyotin olduğunu söylüyorsa... Yine de hayatlarımızı parçalayan eşiklerden korkuyla, panikle, aceleyle, şehvetle, arzuyla, günahla, saflıkla geçip gidiyoruz.

Asıl düşündürücü mesele şu: Eşikte durmak, eşikten geçmek yada en önemlisi eşikte kalmak. 

Şairin dediği gibi "Ne zaman bu sehirden kaçıp gitme isteği gelse, bir köşeye oturup geçmesini bekliyorum. Gidersem dönmem çünkü biliyorum."

Ama biliyormusun bu hayatta ben en çok seninle günah işlemeyi özledim...

Günün dinleme önerileri:

- Leonard Cohen "Famous Blue Raincoat"
- Belle and Sebastian "If She Wants Me"
- Mick Harvey "New York USA"
- 10.000 Maniacs "Hey Jack Kerouac"
- Piano Magic "Low Birth Weight"

Günün Filmi: 


Shane Meadows "This is England"

Hepinize Mutlu Pazartesiler...

Zager And Evans - In the year 2525

Space - Begin Again

Trembling Blue Stars - Beautiful Blank (Radio Edit)

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...