27.08.2012

Bir hüzünlü haz


Kimi zaman şehrin karmaşasında boğulur gibi oluyor bu ses, diye açıklamaya çalıştım sonra ona; bir yerlere takılıp kalır, bir şeylerin altında ezilir, iyice kısılır, hatta büsbütün kaybolur gibi oluyor ama, ben işitiyorum... Rüzgar gibi mi, dedi. Rüzgar gibi dedim. Başını sol omzuna yatırıp eğri eğri baktı; bu ses senin içinden geliyor olmasın? Hayır dedim...

"Hasan Ali Toptaş"

Günün Dinleme Önerileri:

The Mecury Rev "Secret For A Song"
America "A Horse With No Name"
Codeine "Sea"
Azure Ray "Sleep"
Galaxie 500 "Blue Thunder"

Günün Filmi:


Blue Valentine "Derek Cianfrance" (2010) 

Bir ozanın dediği gibi "Niçin karanlık dönemlerde saydam mürekkeple yazılır herşey?"

Hepinize Mutlu Pazartesiler...



Tocotronic - Aber Hier Leben, Nein Danke

Trespassers William - I know

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...