1.02.2013

Music Go Music


2009 yılının en beğendiğim kayıtlarından birisi olan Go Music Go grubuna ait "Expression" albümü, bu zamansız şehirde bana keyifli dakikalar yaşatmıştı. Go Music Go 70'li yılların disco soundundan kesitler sunarak ABBA, ELO, The Carpenters gibi gruplardan unutulan tatlar sunuyor.

Henüz bu grubu keşfetmemiş olanlar lütfen bu sese kulak versin. Unutmayın iyi müzik gökyüzünü aşar ve müzik hayat kurtarır.

Müzik demişken 2013 yılı benim için çok yoğun bir şekilde geçiyor. İş hayatım gayet kafa ve bünye yorucu şekilde tam gaz devam ediyor. Malum HappyBlueMondays kişisel blogum olarak ilk göz ağrım, ayrıca değerli dostlarımla hazırladığımız BirinciBlog projesi çok keyifli ilerliyor, Radikal Blog daha sivri yazılar için bana güzel bir imkan sunuyor. Anlayacağınız hayatım bir maraton şeklinde durmadan koşuyor. Bütün bunlara ilave olarak yoğun ısrarlara dayanamayıp DJ'lik günlerime geri dönüyorum. Hafta sonları cuma ve cumartesi akşamları Ankara'nın keyifli mekanlarından Retrox'un alt katında DJ kabininin başında olacağım. Zamanınız olursa mutlaka uğrayın; hayata ve müziğe dair laflarız. Unutmadan ikramlar benden...


Peki neler mi çalıyorum?

Gelecek vadeden en yeni indie undeground hitlerinden, ustalara saygı kuşağına, New-york avangard dans parçalarından, popüler müziğin yükselen trendi new rave züppelerine, Manchester sound'tan, electronik soslu new wave punk diskosuna. Elektronik sesler, melodik synthler, analog baslar, yaylılar, dansa açık ritimler. Buzlu coğrafyalardan sıcak iklimlere önemli plak firmaları ekseninde bir gece yolculuğu...

Tarzlar durmaksızın değişir, ritim durmaksızın tırmanır taki herkes aynı doyuma ulaşıncaya kadar....

Music Go Music - Just Me

Music Go Music - Light Of Love

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...