7.10.2013

Sinead O’Connor ayarı


Sinead O’Connor, yeni nesil kadın pop müzik şarkıcılarına bir balans ayarı verdi. Son klibinde cinselliğin dozunu kaçıran Miley Cyrus´abir mektup yazarak 'fahişeliğe özenme yavrum' diyerek genç şöhretin kulaklarını çekti. Böyle giderse rakı masalarında sarhoşlara meze olursun özet temalı mektup şu şekilde:


Bu uzun yürüyüşte, seni kullanmalarına izin verirsen sadece acı çekersin. Lütfen, gelecekte seni fahişe gibi kullanacaklara hayır demeyi bil. Senin için rol model olduğumu öğrendim ve memnun oldum. Bu nedenle söyleyeceklerimi kulak ardı etmeyeceğini umuyorum. Senin için gerçekten çok endişeliyim; etrafındaki insanlar videoklipte soyunmanın ve bir çekici yalamanın çok ilginç bir şey olduğuna seni inandırmışlar. Ancak bu şekilde yeteneğini köreltip sadece müzik endüstrisinin talep ettiği şeyleri yapacak biri haline geleceksin. Oysa, bizler, bütün kadınlar ve kızlara örnek kişileriz. Sen bu kızlara, soyunarak başarıya ulaşacakları mesajını mı vereceksin Miley. Hoş bir şey değil Miley, dahası tehlikeli de. 

Laf aramızda ben  Miley Cyrus denen bu hatunun yaptığı müzikal işlerde bir halt bulamıyorum. Bulan biri varsa izah etsin lütfen..

Miley Cyrus - Get it Right

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...