24.01.2014

Love Letter To Japan


Ateşten örülmüş uzun alevlerdir sevgilim, dolaşır yeryüzünü sarar beni. Ama sandıklarını değil, görmesini bilenleri sürükler ardından.

Bütün evliliklerin yalnızlıktan kurtulmak için yapıldığına inanamıyorum. Daha kutsal nedenleri vardır; yanılmıyorsam o Melek'de benim gibi düşünüyor. Evlenmenin nedeni yalnızlıktan kurtulmaksa ne elde edilebilir? Yalnızlığı yalnızlıkla birleştirmekten bir yuva kurulamaz. Birinin yalnızlığı ötekine yansır, karanlık gecelerde bile. Hele yalnızlığı bir silah gibi kullanmak daha da kötüdür.

Bak Milena, en çok seni seviyorum diyorum, ama gerçek sevgi bu değil belki," Sen bir bıçaksın, ben de durmadan içimi deşiyorum o bıçakla "dersem, gerçek sevgiyi anlatmış olurum belki.

Dün seni gördüm düşümde...birbirimizi eritiyorduk durmadan, derken nasıl oldu bilmiyorum yanmaya başlıyorsun. Sonunda sen yoksun artık, yanan da, söndürmeye çabalayan da benim yalnız.

Milena'ya Mektuplar " Kafka "

The Bird And The Bee - Love Letter to Japan

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...