30.01.2014

Hepsinden biraz işte


Koyu bir gecenin eşliğinde geçmişin ağırlığı ve acıyan yerlerin vermiş olduğu ruh hali. Yalnızlık ve acı hislerin en gerçekçi olanları. Ve sonunda bunların kaçılmaz sonucu; sıkıntı. Yalnızlık ve acı genelde insanları öldürmez ama sıkıntı insanın ruhunu kemirir. Tıpkı korku gibi. Gece bitse ve bir an önce sabah olsun istiyorum. Çünkü insan en çok sabahları özlermiş sevdiği kadını. Neden acaba? Basit aslında; insanlar kendileri uykuya bıraktıklarında tek başına kalırlar. Kiminle uyursan uyu aslında tek başına uyursun. Her insan uykusunda tek başınadır, sadece kimi zaman rüyalar ona klavuzluk yapar. İşte bu yüzden uyandıklarında o yalnızlığı bir an önce paylaşmak isterler. Ne diyordum ben; Evet insan en çok sabahları özlermiş sevdiği kadını.


Hatırlıyor musun? Bir serin Mayıs sabahı bir bankta bir simidi bölüşmüştük. Çay yoktu, peynir yoktu. Şimdi düşünüyorum da, simide büyük haksızlık etmişiz. Neyse, aslında o gün paylaştığımız bir simitten çok ötesiydi. Bizi acıtan ne varsa, o sabah ikiye bölmüştük. Tıpkı bir günahı bölüşmek gibi; yarı yarıya....Hepsinden biraz işte. Tıpkı aynı anda dört mevsime şahit olmak gibi...

Lafı uzatmıyorum. Şu ikiyüzlü dünyada yoksullar, zenginlerin daha çok zengin olması için çalışmadığı gün belki herşey düzelecek. Sen o güne kadar gülümsemeni eksik etme, senden başka bir şey istemiyorum. Yarı yarıya. Hepsinden biraz işte...

DJ Shadow - Six Days

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...