16.09.2013

Bir Pazartesi Sabahı


Lizbon'a Gece Treni'ni okuyorum; Tivoli Tejo otelinin ışık dolu odasında uyandığımda denizi görebileceğimi nereden bilebilirdim? Öylesine bir ışık yoğunluğu hücum etmişti ki odaya, perdelerin neden bu kadar kalın ve kat kat olduğunu anlamakta gecikmedim. Lizbon bir güneş şehridir. Fakat ben şanslıydım. Baharın bütün şaşasıyla coştuğu günlere denk gelmiştim. Lizbo'un kafatası delen sıcakları henüz yükselmemişti. Perdeleri sonuna kadar sıyırdım, camları açtım. Denizin ufkunda titreşen buğulu havayı sonuna kadar içime çektim.

Günün Dinleme Önerileri:

- Bauhaus "Bela Lugosi's Dead"
- Hot Chip "Flutes"
- Yora "Bugün"
- Charlotte Gainsbourg "Memoir"
- Hymn "Girl Of Mine"

Günün Filmi:


François Truffaut "Fahrenheit 451"

"Bir hayatı, ısmarlama bir hayatı bırakıyorum
görenler üstünde iyi duruyor derdi her bakışta..."


Mutlu Pazartesiler...

Blondie - Fade Away and Radiate

Monaco - Tender

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...