4.12.2012

Evcilleştirmek ne demek?


"Evcilleştirmek ne demek?" diye sordu Küçük Prens.

"Çoktan unutulmuş bir şey" dedi tilki. "Bir anlamda 'bağ oluşturmak' diyebiliriz buna..."

"Bağ oluşturmak mı?"

"Kesinlikle," dedi tilki. "Sen, benim için, diğer yüz bin küçük oğlan çocuğuna benzeyen bir oğlan çocuğundan başka bir şey değilsin şimdilik. Sana ihtiyacım yok. Senin de bana ihtiyacın yok. Ben de senin gibi diğer yüz bin tilki gibi bir tilkiyim yalnızca. Ama beni evcilleştirirsen, birbirimize ihtiyaç duyarız. Sen benim için dünyada bir tanecik olursun. Ben de senin için dünyada bir tanecik olurum."

"Anlamaya başlıyorum," dedi Küçük Prens. "Bir çiçek var. Galiba, o çiçek beni evcilleştirdi..."

Barış Manço - Little Darling

Ünlü - Estarabim

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...