10.11.2012

Soul Kitchen


Patti Smith "Twelve" albümü ile rock tarihine damga vurmuş 12 ünlü parçayı kendince yorumlamıştı. Bu parçalardan bir tanesi de The Doors grubunun "Soul Kitchen parçası. Şimdi bu parçanın öyküsünü Patti ablamızın kendisinden dinliyoruz.


Bir rüya gördüm, kalın bir kadife perde arkasında beliren haylaz bir melek, "Soul Kitchen'ı söylemelisin" diye fısıldadı. Uyanıp kalktım, kapının önüne çıktım. Tam o sırada evimin önünden bir çöp kamyonu geçiyordu. Ve radyoda "Soul Kitchen" çalıyordu. Biraz batıl itikatlıyım, iyisi mi bu şarkıyı yapalım dedim. Gözlerimi kapayıp "Soul Kitchen"ı söylerken tuhaf bir duygu yaşadım. Gözlerimi açtığım anda kendimi başka bir varoluş atmosferinde bulacaktım sanki. "Soul Kitchen"ı söylemek, bir arka odaya girip orada elindeki iskambil kağıtlarını göstererek "bir tanesini seç" diyen Jim Morrison'la karşılaşmak gibiydi. Bu satırları sabahın beşinde yazıyorum ve çöp kamyonu kapımın önünden geçiyor.

Patti Smith - Soul Kitchen

The Doors - Soul Kitchen

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...